poniedziałek, 20 marca 2017

The Makeup Day Poland 2017

The Makeup Day Poland to największe święto makijażu w Polsce organizowane przez magazyn Make-up Trendy. Impreza odbywa się w ramach targów kosmetycznych Beauty Forum. Bardzo się cieszę, że w tym roku udało mi się pojechać.
Pamiętam czasy (tak, tak, jestem dinozaurem), kiedy z koleżankami ze szkoły charakteryzacji pędziłyśmy na targi a tam? Rozczarowanie... Praktycznie same marki paznokciowe i pielęgnacyjne. Z marek makijażowych pocieszeniem dla nas był jedynie Kryolan oraz Italian Beauty, jeśli dobrze pamiętam. Wykłady na temat makijażu, charakteryzacji? Marzenie... Dziś jest inaczej. Totalna zmiana, z której bardzo się cieszę. The Makeup Day ma wydzielone miejsce, osobną scenę, na której odbywają się pokazy czołowych polskich makijażystów oraz gwiazd zagranicznych. W tym roku moje serce skradli Izabela Szelągowska i James Vincent. Wokół sceny, na profesjonalnie przygotowanych stanowiskach do makijażu, możemy podejrzeć pracę wizażystów marek oraz uczniów szkół makijażu i charakteryzacji, które w ten sposób się reklamują. Jeśli ktoś ma ochotę, może oddać się w ręce pracujących tam osób i sam wyjść z pięknym makijażem. Bardzo podoba mi się to, że obok siebie pracują profesjonaliści oraz Ci o mniejszym doświadczeniu, choć z równie wielkim talentem. Jestem zachwycona pracą Cezarego Kostrzewskiego, Patrycji Milewicz (Pink Kirin - FX) i faunem Agnieszki Wojciechowskiej. To tylko niektóre prace. 
Atrakcją wydarzenia są również stoiska, na których możemy zakupić kosmetyki i akcesoria, często ze sporą zniżką. Warto mieć pełny portfel i koniecznie go ze sobą zabrać - ja na przykład w pierwszy dzień portfela zapomniałam ale spokojnie. Nadrobiłam w drugi dzień. Dobrze też uzbroić się w cierpliwość, bo w przypadku niektórych marek, kolejki są naprawdę długie. 

Miałam przyjemność dostać się do Strefy Blogera. W związku z tym dostałam upominki z Golden Rose oraz Ecolore. W samej SB spędziłam niewiele czasu, ponieważ wokół tyle się działo... Białe sofy kusiły bardzo, bo w pewnym momencie nogi odmawiały już posłuszeństwa ale i na to trzeba się przygotować. Na te kilometry wydreptane na hali. 

Podczas TMD, odbyło się także wręczenie nagród Artysta Roku Make-up Trendy oraz pojedynek zwyciężczyń trzech kategorii. Marzena Tarasiewicz, Agnieszka Brudny praz Matylda Bojda, pod okiem jury walczyły o nagrodę główną - wyjazd do Nowego Jorku na The Makeup Show NYC. Zwyciężyła Matylda.

Myślę, że w przyszłym roku znów odwiedzę The Makeup Day. Pojadę po nowe znajomości i inspiracje. I po nowe zabawki oczywiście. Cieszę się, że mamy w Polsce tylu utalentowanych makijażystów, że branża się rozwija i wszystko to ma wymiar coraz bardziej profesjonalny. Wierzę, że już wkrótce The Makeup Day będzie zupełnie niezależną imprezą. Tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć. 

P.S.
Piszę tego posta pijąc pyszną kawę i miziając się nowymi, cudownie miękkim pędzlami Glam Brush...


 Pokaz Izabeli Szelągowskiej



 Cezary Kostrzewski


 Einat Dan




 Studio Sztuki

Paese

 Biar Beauty

 NYX





Kryolan

Agnieszka Wojciechowska


Inglot

 Maxineczka



Rocio Jimenez Ruiz



James Vincent

Marzena Tarasiewicz






Artysta Roku Make-up Trendy

Do zobaczenia za rok!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz