poniedziałek, 4 września 2017

Ulubione na Instagramie 1

       Uwielbiam instagram, dlatego postanowiłam dzielić się z Wami co jakiś czas profilami, fotografiami czy projektami, które mnie zainteresowały czy zrobiły na mnie wrażenie. Mam nadzieję, że dzięki tej serii i Wy odkryjecie coś fajnego. 
Kolejność, w której umieszczone są profile jest oczywiście zupełnie przypadkowa.

1. RICK BAKER - jeśli interesujesz się charakteryzacją, to pewnie tę osobę znasz a jeśli jeszcze nie, koniecznie musisz to nadrobić. Rick Baker to wielokrotny zdobywca Oscara za charakteryzację.



2. KAROLINA ZIENTEK i jej cudowne zdjęcie w charakteryzatorni w Hollywood... Takie miejsce, taki klimat!!! Rozpływam się i gratuluję - marzenia się spełniają. Oczywiście u Karoliny znajdziecie więcej zdjęć z fabryki snów.


3. PATRYK NADOLNY - fotografia Weroniki Kosińskiej, która mnie zachwyciła. Piękny makijaż autorstwa Patryka, cudowna modelka... Genialne!



4. KOPI - niebanalna i piękna biżuteria. Polska marka. Szczególnie zakochana jestem w pewnych kolczykach ale dosłownie wszystko zachwyca!


5. KAMILA PATYNA i seria akwarelowych portretów, którą ta utalentowana makijażystka namalowała do własnego studia makijażu. Jestem nimi zachwycona a mój faworyt to portret Clary Bow. 

A jakie Wy macie ulubione instagramowe znaleziska w ostatnim czasie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz