wtorek, 6 grudnia 2016

Prezenty dla makijażystki - cz.2 prezenty do 50zł

Dziś 6 grudnia! Najwyższy czas opublikować drugą część listy prezentów dla makijażystki. Podobno pierwsza się spodobała i była pomocna. Dlatego skopiowałam ją z mojego starego bloga. Możecie znaleźć ją pod tym postem LISTA PREZENTÓW CZ.1. Tak, wiem... Na mikołajki się spóźniłam ale przed nami Boże Narodzenie - kolejna okazja do obdarowywania. Tym razem postanowiłam podzielić listę cenowo. Dziś produkty do 50zł. Pamiętajcie, że to moje osobiste wybory, jednak starałam się wybrać takie produkty, z których chyba każdy, kto bawi się makijażem, będzie zadowolony.


Prezenty do 50zł:

1. Sztuczne rzęsy, pęsety - sztucznych rzęs nigdy za wiele. Tym bardziej, że zbliża się karnawał. Doskonałym wyborem będą rzęsy Ardell. To koszt poniżej 20zł. Lubię jednak wspierać działania rodzimych firm, dlatego wspomnę również o rzęsach stworzonych przez makijażystkę Hanię - GlamLash. Tutaj koszt rzęs to również granice 20zł. Nowością są rzęsy od Sminko. To marka stworzona przez duet makijażystek - Martę i Magdę. Również Katosu - znana polska youtuberka, ma własną linię rzęs. Tutaj, jak i w przypadku sminko, koszt jest już często powyżej 50zł ale zawsze można polować na promocje. Nie mogłam o nich nie wspomnieć, bo zawsze bardzo mnie cieszy, kiedy polskie marki odnoszą sukces. Świetnym dodatkiem do rzęs będzie penseta służąca do zakładania rzęs, również marki Katosu.



2. Plakaty - zakochałam się jakiś czas temu w Złote Plakaty. Do wyboru są nadruki złote, srebrne, czarne, w kolorze różowego złota... A ostatnio dołączyły plakaty na czarnym tle. Szaleństwo!!! Dla siebie na pewno taki zakupię. 



3. Kubek DIY - instrukcję jak zrobić kubek z hasłem urodowym, makijażowym, możecie znaleźć TUTAJ, w jednym z poprzednich moich postów. Kubek taki może służyć nie tylko do picia ale również jako pojemnik na pędzle. 



4. Blenda - często niezbędna przy wykonywaniu zdjęć makijażu a na pewno pomocna. Dziś makijażystki nie tylko wyposażone są w akcesoria swojej branży ale często również korzystają z akcesoriów fotograficznych. Dostępna na allegro lub w sklepach fotograficznych. Występują w różnych rozmiarach, kształtach i opcjach, na przykład 5w1. 
Źródło: Fripers

5.  Farby do ciała - miałam w liście nie polecać kosmetyków ale myślę, że farby do ciała to coś, co z przyjemnością każdy wypróbuje. Tu akurat mamy fajną opcję, bo oprócz jednokolorowych farbek, dostępne są wielokolorowe. Za jednym pociągnięciem gąbki lub pędzla pojawia się nam tęcza! 

Dajcie znać czy choć trochę pomogłam w wyborze. Trzecia część listy ukaże się jutro. Będą to produkty w cenie 50-100zł. Tymczasem wracam do rzeczywistości...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz